Bijna zover - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Petra Aken - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Petra Aken - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

06 April 2010 | Nederland, Zeist

Ha mensen,

Ik leg de hand aan de laatste voorbereidingen voor mijn reis naar Brazilië.

Morgen zit ik lange tijd in het vliegtuig naar Sao Paulo. Ik vind reizen met het vliegtuig altijd bijzonder. Je stapt in de ene wereld (die Nederlandse in) en 12 uur later stap je een compleet andere wereld binnen (die van Sao Paulo in Brazilië).

In Sao Paulo begint mijn werk donderdag. Met de collega's van WWF daar bespreek ik inhoud en planning door voor de workshop die volgende week gehouden wordt. Tijdens de workshop willen we een plan maken voor de eerstvolgende campagne van WWF Brazilië.

Ik zal jullie proberen zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn ervaringen, maar dit is afhankelijk van de toegang tot internet. Die is op de locatie waar de workshop wordt gehouden, niet gegarandeerd. Raar idee, dat het niet vanzelfsprekend is dat je toegang hebt tot internet.