Campagnedoelen, stakeholders en doelgroepen, - Reisverslag uit Brasília, Brazilië van Petra Aken - WaarBenJij.nu Campagnedoelen, stakeholders en doelgroepen, - Reisverslag uit Brasília, Brazilië van Petra Aken - WaarBenJij.nu

Campagnedoelen, stakeholders en doelgroepen,

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 April 2010 | Brazilië, Brasília

Oi (hoi)again,

Midden in het volle workshop programma is er even een moment van rust, zo net na de lunch. Het is hier vijf uur vroeger dan bij jullie in Nederland.

Vandaag werken we aan de centrale campagneboodschap. De Braziliaanse collega's houden van discussie. Ze zijn meester in het inbrengen van heel veel nieuwe gezichtspunten.

De collega's komen nu ook binnen in de werkruimte die gehuurd is in het conferentiecentrum. Ik ga terug naar de discussie.

• 18 April 2010 - 06:55

Arthur:

bezig bijtje.
    hoop je gauw weer te zien.

mis je. kus

• 18 April 2010 - 10:26

Teunie:

Jammer dat je nog niet naar huis kunt! sterkte deze week, dikke kus